16 Eylül 2008 Salı

KADROMUZ


6 yorum:

Temiz Denizler İçin Temiz Nehirler dedi ki...

Sevgili Dostum,Branştaşım Mahir;
Sanal alemin katkılarıyla da olsa,yıllar sonra senden haber almak çok mutlu etti,beni.
22 yıllık mesleki deneyim şunu öğretti ki,öğrenciler karşıılarında hoş görülü,karşısındakini dinlemeyi bilen,örnek eğitimci görmek istiyorlar.
Bu anlamda,öğrencilerinin çok şanslı olduğunu düşünüyorum.
Esenlikle kal...
Sönmez Yanardağ
Çorum Anadolu Lisesi
Coğrafya Öğretmeni
www.syanardag.8m.net
syanardag@gmail.com

Ali İhsan Ulu dedi ki...

Çok değerli arkadaşım Mahir'i, Sönmez sayesinde, 23 yıl sonra bugün yeniden görmek beni çok mutlu etti.Seka Çocuk Dostları Lisesi'nin Sevgili Öğrencileri! Sizler, Mahir Sivri gibi bir dosta sahip olmanın mutluluğunu doya doya yaşayın!
Hepinize başarılar diliyorum.

Ali İhsan ULU
Bursa Fen Lisesi
Coğrafya Öğretmeni

cimbomlu dedi ki...

ümit taşlı
bütün okula selamlar...

ümit taşlı dedi ki...

yihuu tarihten 80 aldım
:D:D:D:D::D:D:D
bu arada
tuncer abi bu sene galatasaray champeyon

tolga taşlı dedi ki...

HÜLYA hocama sesleniyorum:
hocam sözlü notumu artırmassanız küserim

4lp3r dedi ki...

ey okul mılletii.:D
öğretmenlerımızın sayesınde bır cok seyınn farkına warıoruz.onlara gereken ılgımnızı saygımızı gerektıgınden de fazla gosterelım..
gosterelım kı sene sonunda da gereken sozlulerı alalıM..:D
onun ıcın bırsel hocama,fadık hocama,rabıa hocama,özden hocama geredının yapılmasını arz ederım:D:D:D